24.04.2002. - Službenim otvaranjem Građevinske knjige najavljen je početak radova na rekonstrukciji 4 kilometra (4,61 km) duge ceste Blato-Prigradica, a čiji radovi su povjereni poduzeću "Konstruktor inženjering" iz Splita i njegovom kooperantu poduzeću "Obšivač" iz Metkovića. Vrijednost radova koje financira Ministarstvo za javne radove i graditeljstvo RH, iznosi oko 8 milijuna kuna, a ugovoreni rok dovršetka je 5-6 mjeseci. 

Kamen s oznakom dužine ceste. 
Nalazi se u Prigradici kod "mandaća"

Budući se radi o investiciji značajno najvećoj u poslijednih dvanaest godina u Općini Blato, te izmjenama u načinu financiranja iz državnog proračuna, sam početak radova je odgađan što će rezultirati izvođenjem radova i tijekom čitave turističke sezone. Nažalost to je neizbježno s obzirom na spomenuti način financiranja i radi glomazne građevinske operative potrebne u ovom projektu. Večina žitelja to razumije i svjesna je da ma koliko neugodna činjenica da se ovakvi teški radovi vrše tokom ljeta, će u finalu rezultirati boljitkom  cijele općine i predjela Prigradice. Inače, tijekom radova na rekonstrukciji sav automobilski promet odvijati će se zaobilazno, preko Naplovca i Bristve. S tim u vezi izvođači radova i investitori mole svih na strpljenje i razumijevanje, kako bi se ovaj započeti projekt na vrijeme i kvalitetno završio. (D.O) 

 

Karakteristična točka ceste Blato - Prigradica: "Tisne Griže"

 

Graditeljsko umijeće na stogodišnjem "putu" - Jaki kamenom zidani bočni profili i stupovi bankine

Gradnja ceste Blato-Prigradica je započeta odmah nakon probijanja tunela iz polja Blato do Bristve, 1905. g. a za vrijeme vlasti AustroUgarske monarhije. U gradnji su mahom učestvovali radnici iz Like i dijelom neke Blatske obitelji. Jaki podvoz i profil ceste održali su se do današnjih dana. U novijoj povijesti, dodan je samo asfaltni sloj jednom prije 30 godina. Cesta je izdržala velika specifična opterećenja: prijevoz pijeska i šljunka 10tonskim kamionima iz brodova, višegodišnji trajektni promet Prigradica - Zaostrog, Prigradica - Drvenik, zatim prijevoz čelika za RADEŽ za vrijeme dok je RADEŽ imao pogon u Prigradici.

Dakako, glavna svrha izgradnje ove ceste je bilo stvaranje Blatske luke u Prigradici preko koje se godinama izvozilo vino , ulje i drugi proizvodi. Izgradnji ceste, prethodila je izgradnja rive i lukobrana. 
Danas, gotovo sto godina poslije, ova nekadašnja žila kucavica doživjet će svoj preporod proširenjem na 8 metara, sukladno potrebama modernog života.