OBAVIJEST O NAMJERI DAVANJA KONCESIJE "PRIJEVOZ POKOJNIKA"
Temeljem članka 11. stavka 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu (NN 26/03 – pročišćeni tekst 82/04, 178/04, 38/09 i 79/09), članka 18. Zakona o koncesijama (NN 125/08), članka 3. i 4. Odluke o komunalnim djelatnostima koje se obavljaju na temelju koncesije (Sl. gl. 9/09), te točke II. Zaključka od 2. studenoga 2009. godine, Općinski načelnik objavljuje
O B A V I J E S T
o namjeri davanja koncesije za obavljanje komunalne djelatnosti «prijevoz pokojnika»
na području Općine Blato
1. a) Naziv: OPĆINA BLATO
b) Sjedište: 20271 Blato, Trg dr. Franje Tuđmana broj 4
c) Telefon: 020/851-041; telefaks: 020/851-241, web adresa: www.blato.hr, e-mail adresa: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
d) Matični broj: 2539551
2. a) Predmet koncesije: Komunalna djelatnost «prijevoz pokojnika» na području Općine Blato.
b) Koncesijom se stječe pravo obavljanja komunalne djelatnosti – «prijevoz pokojnika» na području Općine Blato što podrazumijeva preuzimanje, opremanje i prijevoz umrle osobe do mjesta ukopa ili kremiranja.
c) Mjesto obavljanja djelatnosti koncesije: područje Općine Blato.
d) Rok trajanja koncesije: 5 godina.
e) Naknada za koncesiju: početni godišnji iznos naknade za koncesiju je 4.200,00 kn.
3. a) Rok za predaju ponude: 30 dana od dana objave obavijesti o namjeri davanja koncesije u «Narodnim novinama».
b) Adresa na koju se šalje ponuda: Općina Blato, Trg dr. Franje Tuđmana broj 4, 20271 Blato s naznakom «Javno nadmetanje – Koncesija prijevoz pokojnika na području Općine Blato - ne otvaraj».
c) Jezik i pismo na kojima ponuda mora biti napisana: hrvatski jezik, latinično pismo.
4. a) Osobni, stručni, tehnički i financijski uvjeti koji moraju zadovoljiti ponuditelji, te isprave kojima se dokazuje njihovo ispunjenje:
- izvornik ili ovjerena preslika originalne isprave o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar kojom se dokazuje da je ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti koncesije – ne starija od 6 mjeseci od dana slanja obavijesti u Narodnim novinama,
- potvrda porezne uprave o stanju duga ili istovrijedna isprava nadležnih tijela sjedišta gospodarskog subjekta kojom ponuditelj dokazuje da je ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje – u izvorniku ili ovjerenoj preslici, ne starija od 30 dana od dana slanja obavijesti u Narodnim novinama,
- podaci o bonitetu i solventnosti ponuditelja na obrascu BON-1 i BON-2 ili na drugom odgovarajućem obrascu poslovne banke koja obavlja poslove platnog prometa kojima ponuditelj dokazuje da nije bio u blokadi u proteklih 6 mjeseci – ne stariji od 30 dana od dana slanja obavijesti Narodnim novinama,
- potvrdu Općine Blato te ustanova i trgovačkih društva u vlasništvu Općine Blato da je ponuditelj podmirio sve obveze prema njima - ne starija od 30 dana od dana slanja obavijesti u Narodnim novinama,
- izjava ponuditelja o tehničkoj i kadrovskoj sposobnosti za ostvarenje koncesije s podatkom o broju i kvalifikacijskoj strukturi zaposlenih i popisom opreme kojom ponuditelj raspolaže u svrhu obavljanja koncesije,
- ovjerenu izjavu da odgovorna osoba ponuditelja nije kažnjavana za kaznene djela iz područja gospodarstva, s datumom ovjere ne starijim od 30 dana od dana slanja obavijesti u Narodnim novinama,
- potvrda Općinskog suda da protiv odgovorne osobe ponuditelja nije pokrenut kazneni postupak – ne starija od 30 dana od dana slanja obavijesti u Narodnim novinama.
5. Ostali prilozi:
- cjenik usluga (prema priloženom obrascu),
- dokaz o uplati jamstva za ozbiljnost ponude u iznosu od 200,00 kuna. Jamstvo se uplaćuje u korist Proračuna Općine Blato, na žiro račun broj: 2340009-1802500002, s pozivom na broj 7706 -MB uplatitelja, uz naznaku «jamstvo za ozbiljnost ponude – koncesija prijevoz pokojnika».
6. Kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuditelja: ekonomski najpovoljnija ponuda
- kvaliteta usluge (poslovni ugled ponuditelja, jamstva),
- sposobnost ponuditelja za dugoročnu održivost razvoja za vrijeme trajanja koncesije i za kvalitetno ostvarivanje koncesije,
- visina naknade,
- cijena,
- tehničko dostignuće,
- estetske, funkcionalne i ekološke osobine,
- operativni troškovi,
- ekonomičnost,
7. a) Adresa na kojoj se može zatražiti uvid u dokumentaciju za nadmetanje
Općina Blato, Trg dr. Franje Tuđmana broj 4.
b) Uputa za dobivanje dokumentacije za nadmetanje:
Dokumentacija za nadmetanje može se podići svakim radnim danom od 7 do15 sati na gornjoj adresi uz dokaz o uplati 1.000,00 kuna u korist Proračuna Općine Blato, žiro račun broj 2340009-1802500002, s pozivom na broj 7706 -MB uplatitelja, uz naznaku «Troškovi dokumentacije-koncesija».
8. Otvaranje ponuda obavit će se 10. prosinca 2009. godine u 11 sati u prostorijama Općine Blato, a otvaranju mogu biti nazočni ovlašteni predstavnici ponuditelja.
9. Vrsta postupka: otvoreni postupak
10. Rok valjanosti ponude: 60 dana
11. Pouka o pravnom lijeku:
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji, a predaje davatelju koncesije u pisanom obliku izravno ili preporučenom poštanskom pošiljkom u roku od 3 dana od:
- objave obavijesti o namjeri davanja koncesije (u odnosu na podatke, radnje, postupke i nečinjenja iz objave),
- primitka odluke kojom se odlučuje o pojedinačnom pravu (u odnosu na postupak pregleda i ocjene sposobnosti te postupak pregleda, ocjene i odabira ponude),
- isteka roka za donošenje odluke o pojedinačnim pravima,
uz istodobno podnošenje jednog primjerka žalbe Državnoj komisiji, u dovoljnom broju primjeraka za sve stranke u postupku. Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi postupka, gubi pravo tražiti ispitivanje zakonitosti u kasnijoj fazi postupka. Uz žalbu je potrebno priložiti 50,00 kuna upravne pristojbe u upravnim biljezima sukladno T. br.3 Zakona o upravnim pristojbama (NN 8/96, 77/96, 131/97, 68/98, 66/99, 145/99, 30/00, 116/00, 163/03, 17/04, 110/04, 141/04, 150/05, 129/06, 117/07 i 25/08). U postupku pred Državnom komisijom žalitelj, osim upravne pristojbe, plaća i naknadu za vođenje postupka u iznosu utvrđenim člankom 159. Zakona o javnoj nabavi.
12. Objavljeno 09. studenoga. 2009. godine u «Narodnim novinama» broj 134/09.
OPĆINSKI NAČELNIK
Ivo Gavranić