UPUTE ZA PONUDITELJE ZA VRŠENJE NADZORA NAD IZGRADNJOM ŠPORTSKE DVORANE U BLATU
Nakon odabira najpovoljnijeg ponuđača za izgradnju trodijelne školske športske dvorane u Blatu, Općinsko Poglavarstvo Blato raspisuje Natječaj za vršenje nadzora nad izgradnjom iste, te objavljuje Upute za ponuditelje koje u nastavku objavljujemo.
1. NARUČITELJ (članak 27. stavak 1. točka 1. Zakona o javnoj nabavi NN br. 117/01 i 92/05)
Naručitelj je Općina Blato, 20271 Blato, Trg dr. Franje Tuđmana 4, matični broj: 0475254, tel. 020 851-141, 851-041, fax.: 020 851-241, Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
2. MJESTO OBAVLJANJA USLUGE (članak 27. stavak 1. točka 2. Zakona o javnoj nabavi)
Mjesto obavljanja usluge je centar mjesta Blata (sadašnje igralište za male športove)
3. OPIS PREDMETA NABAVE (članak 27. stavak 1. točka 3. Zakona o javnoj nabavi)
Obavljanje nadzora nad izgradnjom trodijelne školske športske dvorane u Blatu.
Lokacija za novu trodijelnu školsku športsku dvoranu nalazi se u centralnom dijelu mjesta Blata. Građevina dvorane je samostojeća, ukopana u teren za visinu etaže. Namjena objekta je sportska, za zadovoljavanje potreba nastave tjelesnog odgoja, izvanškolskih aktivnosti školske djece, i odvijanje raznih mjesnih priredbi i manifestacija.
U podrumskoj etaži nove trodijelne športske dvorane smještena su borilišta i svlačionice, te prateći sadržaji (kabineti nastavnika, ambulanta, kabinet TZK, spremište sprava, toplinska podstanica).
Prostor borilišta trodijelne dvorane je dimenzije 27,0 x 45,0 m s galerijom za tribine (6 redova teleskopskih tribina za cca 490 gledatelja).
Prizemna etaža je zračni prostor dvorane s galerijom za pristup gledatelja na tribine.
Ukupna vrijednost svih radova je 18.552.584,56 kuna bez PDV-a.
4. NUÐENJE DIJELOVA PREDMETA NABAVE (članak 27. stavak 1. točka 4.)
Nuđenje dijelova predmeta nabave nije dopušteno.
5. DOKAZIVANJE SPOSOBNOSTI PONUDITELJA (članak 27. stavak 1. točka 5. Zakona o javnoj nabavi)
- Izvod iz sudskog registra,
- Prikaz bilance ili izvadak iz bilance, te račun dobiti i gubitka, te BON 1 u posljednje tri godine,
- BON 2 kojim se dokazuje da račun ponuditelja nije bio blokiran u zadnjih šest mjeseci a neprekidno više od 15 dana,
- Izjava o nekažnjavanju u svezi sa sudjelovanjem u kriminalnoj organizaciji, korupciji, prijevari ili pranju novca, ovjerena od nadležnog tijela, u kojem slučaju odgovorna osoba ponuditelja daje izjavu za sebe i za pravnu osobu,
- Potvrda porezne uprave o svim podmirenim obvezama prema Državnom proračunu i izvan proračunskim fondovima ne starijim od trideset dana,
- Popis ugovora o obavljanju nadzora sklopljenih u posljednje tri godine, koji sadržavaju vrijednost, datum i naziv naručitelja s potvrdom naručitelja o uredno izvršenim ugovornim obvezama,
- Izjava o broju zaposlenih (minimalno 2 zaposlena),
Ponuditelj je dužan imenovati stručni tim koji čine najmanje tri stručna djelatnika ovlaštena za obavljanje poslova koji su predmet ponude sukladno odredbama članka 43., 44., 45., 46. i 49. Zakona o gradnji.
Za obavljanje poslova stručnog nadzora nad izvođenjem građevinsko-obrtničkih, elektroinstalaterskih i strojarskih radova, ponuditelj će imenovati po jednog izvršitelja za svaku struku posebno.
Ponuditelj će imenovati i glavnog nadzornog inženjera, odnosno voditelja tima nadzornih inženjera i koordinatora poslova konzaltinga, kao i njegovog zamjenika. Voditelj tima nadzornih inženjera dužan je obavljati poslove stručnog nadzora i konzaltinga svakodnevno.
Ukoliko tijekom vršenja nadzora ponuditelj želi promijeniti glavnog nadzornog inženjera dužan je ishoditi pisanu suglasnost naručitelja na predloženo imenovanje. Naručitelj može prihvatiti ili odbiti traženu izmjenu. Naručitelj može u pisanom obliku tražiti izmjenu glavnog nadzornog inženjera. Ponuditelj je dužan postupiti po pisanom traženju naručitelja.
6. ZAJEDNIČKA PONUDA (članak 27. stavak 1. točka 6. Zakona o javnoj nabavi)
Dozvoljena je zajednička ponuda više ponuditelja za cijeli predmet nabave, s tim da svaki ponuditelj načelno konkretizira poslove koje bi pružio, odnosno koji bi dio posla pružio.
Svaki ponuditelj unutar zajedničke ponude mora dostaviti sve dokaze za dokazivanje sposobnosti određene u točci 5. ovih Uputa.
Ponuditelji su u zajedničkoj ponudi dužni predložiti potencijalne voditelje poslova sa stručnom kvalifikacijom i dokazom o posjedovanju potrebnog ovlaštenja.
Neće se zahtijevati određeni formalno-pravni oblik za izvršenje ugovora.
7. CIJENA PREDMETA NABAVE (članak 27. stavak 1. točka 7. Zakona o javnoj nabavi)
Ponuđene cijene u sebi sadrže sve troškove, direktne i indirektne, koje ponuditelj kao davatelj usluga ima u izvršenju ponuđenog posla.
Cijena je nepromjenjiva, na što se ponuditelj mora neosporno i neopozivo obvezati.
8. VALUTA (članak 27. stavak 1. točka 8. Zakona o javnoj nabavi)
Cijena se izražava u kunama i ne smije se vezivati uz tečaj bilo koje druge valute.
9. PLAĆANJE (članak 27. stavak 1. točka 9. Zakona o javnoj nabavi)
Nema predujma, plaćanje prema mjesečnim i okončanoj situaciji.
10. JAMSTVA PONUDITELJA (članak 27. stavak 1. točka 10. Zakona o javnoj nabavi)
Ponuditelj se je dužan neosporno i neopozivo obvezati da će prilikom potpisa ugovora naručitelju predati ovjerenu zadužnicu na 20 %-tni iznos ugovorene cijene, a kao garanciju za pravovremeno i kvalitetno izvršenje ugovora.
11. ROKOVI IZVRŠENJA (članak 27. stavak 1. točka 11. Zakona o javnoj nabavi)
Početak obavljanja nadzora je nakon potpisivanja ugovora, a završetak nakon tehničkog pregleda objekta nad kojim se obavlja nadzor.
12. ROK VALJANOSTI PONUDE (članak 27. stavak 1. točka 12. Zakona o javnoj nabavi)
Ponuditelja ponuda obvezuje 90 dana od roka za predaju ponuda.
13. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE (članak 27. stavak 1. točka 13. Zakona o javnoj nabavi)
Jedini kriterij za odabir je najniža ponuđena cijena sposobnog ponuditelja, čija je ponuda prihvatljiva.
14. JEZIK PONUDE (članak 27. stavak 1. točka 14. Zakona o javnoj nabavi)
Ponuda se podnosi isključivo na hrvatskom jeziku.
15. PODNOŠENJE PONUDE (članak 27. stavak 1. točka 15. Zakona o javnoj nabavi)
Ponude se podnose u pisanom obliku u zatvorenoj omotnici na adresu naručitelja:
Općina Blato, Poglavarstvo 20271 Blato, Trg dr. Franje Tuđmana 4, sa naznakom «nadzor nad izgradnjom školske športske dvorane u Blatu»
Ponude se dostavljaju u tajništvo Općine Blato najkasnije dana 29. svibnja 2007. godine do 10 sati i trideset minuta.
Javno otvaranje ponuda održat će se 29. svibnja 2007. godine u 11 sati.
16. KONTAKT OSOBA NARUČITELJ (članak 27. stavak 1. točka 16. Zakona o javnoj nabavi)
Kontakt osoba naručitelja je Dorotea Žanetić dipl. ing. građ., tel.: 020/851-141 i 851-041, fax: 020/851-241, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Do isteka roka za dostavu ponuda dozvoljena je usmena i pisana komunikacija između ponuditelja i kontakt osobe naručitelja, a nakon isteka roka za dostavu ponuda samo pisana komunikacija sa Stručnim povjerenstvom.
17. IZJAVE PONUDITELJA (članak 27. stavak 1. točka 17. Zakona o javnoj nabavi)
Ponuditelj je uz ponudu i dokumentaciju kojom dokazuje sposobnost (točka 5. ovih Uputa) dužan dostaviti slijedeće neosporne i neopozive izjave:
1. izjavu da je ponuđena cijena nepromjenjiva;
2. izjavu da će prilikom potpisa ugovora naručitelju predati ovjerenu zadužnicu na 20 %-tni iznos ugovorene cijene kao garanciju za pravovremeno i kvalitetno izvršenje ugovora.
18. INAČICE (VARIJANTE) I ALTERNATIVNE PONUDE (članak 27. stavak 1. točka 18. Zakona o javnoj nabavi)
Zabranjene su inačice (varijante) i alternativne ponude.
19. PONUDA (članak 27. stavak 1. točka 19. Zakona o javnoj nabavi)
Ponuda mora sadržavati:
1. originalnu ponudu potpisanu od ovlaštene osobe ponuditelja i ovjerenu pečatom ponuditelja, s tim da sve eventualne ispravke moraju biti čitke i parafirane;
2. svu dokumentaciju navedenu u točci 5. ovih Uputa;
3. sve izjave u točci 17. ovih Uputa.
Svaki ponuditelj može podnijeti samo jednu ponudu.
20. OPĆI UVJETI UGOVORA (članak 27. stavak 1. točka 20. Zakona o javnoj nabavi)
Ugovor će se sklopiti temeljem ovih Uputa, ponudi i odredaba pravomoćnog Zaključka Poglavarstva Općine Blato o odabiru najpovoljnijeg ponuđača, a sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima (NN broj 35/05) i odredbama važećih propisa i pravila struke iz oblasti predmeta nabave.
Ugovor će se sklopiti najkasnije 8 dana od dana konačnosti Zaključka o odabiru najpovoljnijeg ponuđača.
21. ODABIR PONUDE (članak 27. stavak 1. točka 21. Zakona o javnoj nabavi)
Odabir će se izvršiti najkasnije u roku 15 dana od dana utvrđenog za predaju ponuda.
Zaključak o odabiru najpovoljnijeg ponuđača dostavlja se svim ponuditeljima, poštom, preporučeno najkasnije u roku 8 dana od dana odabira.
Naručitelj će na posebni zahtjev ponuditelja dostaviti i ovjerene preslike svih zapisnika sa održanih sjednica Stručnog povjerenstva u svezi sa odabirom.
Naručitelj je Općina Blato, 20271 Blato, Trg dr. Franje Tuđmana 4, matični broj: 0475254, tel. 020 851-141, 851-041, fax.: 020 851-241, Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
2. MJESTO OBAVLJANJA USLUGE (članak 27. stavak 1. točka 2. Zakona o javnoj nabavi)
Mjesto obavljanja usluge je centar mjesta Blata (sadašnje igralište za male športove)
3. OPIS PREDMETA NABAVE (članak 27. stavak 1. točka 3. Zakona o javnoj nabavi)
Obavljanje nadzora nad izgradnjom trodijelne školske športske dvorane u Blatu.
Lokacija za novu trodijelnu školsku športsku dvoranu nalazi se u centralnom dijelu mjesta Blata. Građevina dvorane je samostojeća, ukopana u teren za visinu etaže. Namjena objekta je sportska, za zadovoljavanje potreba nastave tjelesnog odgoja, izvanškolskih aktivnosti školske djece, i odvijanje raznih mjesnih priredbi i manifestacija.
U podrumskoj etaži nove trodijelne športske dvorane smještena su borilišta i svlačionice, te prateći sadržaji (kabineti nastavnika, ambulanta, kabinet TZK, spremište sprava, toplinska podstanica).
Prostor borilišta trodijelne dvorane je dimenzije 27,0 x 45,0 m s galerijom za tribine (6 redova teleskopskih tribina za cca 490 gledatelja).
Prizemna etaža je zračni prostor dvorane s galerijom za pristup gledatelja na tribine.
Ukupna vrijednost svih radova je 18.552.584,56 kuna bez PDV-a.
4. NUÐENJE DIJELOVA PREDMETA NABAVE (članak 27. stavak 1. točka 4.)
Nuđenje dijelova predmeta nabave nije dopušteno.
5. DOKAZIVANJE SPOSOBNOSTI PONUDITELJA (članak 27. stavak 1. točka 5. Zakona o javnoj nabavi)
- Izvod iz sudskog registra,
- Prikaz bilance ili izvadak iz bilance, te račun dobiti i gubitka, te BON 1 u posljednje tri godine,
- BON 2 kojim se dokazuje da račun ponuditelja nije bio blokiran u zadnjih šest mjeseci a neprekidno više od 15 dana,
- Izjava o nekažnjavanju u svezi sa sudjelovanjem u kriminalnoj organizaciji, korupciji, prijevari ili pranju novca, ovjerena od nadležnog tijela, u kojem slučaju odgovorna osoba ponuditelja daje izjavu za sebe i za pravnu osobu,
- Potvrda porezne uprave o svim podmirenim obvezama prema Državnom proračunu i izvan proračunskim fondovima ne starijim od trideset dana,
- Popis ugovora o obavljanju nadzora sklopljenih u posljednje tri godine, koji sadržavaju vrijednost, datum i naziv naručitelja s potvrdom naručitelja o uredno izvršenim ugovornim obvezama,
- Izjava o broju zaposlenih (minimalno 2 zaposlena),
Ponuditelj je dužan imenovati stručni tim koji čine najmanje tri stručna djelatnika ovlaštena za obavljanje poslova koji su predmet ponude sukladno odredbama članka 43., 44., 45., 46. i 49. Zakona o gradnji.
Za obavljanje poslova stručnog nadzora nad izvođenjem građevinsko-obrtničkih, elektroinstalaterskih i strojarskih radova, ponuditelj će imenovati po jednog izvršitelja za svaku struku posebno.
Ponuditelj će imenovati i glavnog nadzornog inženjera, odnosno voditelja tima nadzornih inženjera i koordinatora poslova konzaltinga, kao i njegovog zamjenika. Voditelj tima nadzornih inženjera dužan je obavljati poslove stručnog nadzora i konzaltinga svakodnevno.
Ukoliko tijekom vršenja nadzora ponuditelj želi promijeniti glavnog nadzornog inženjera dužan je ishoditi pisanu suglasnost naručitelja na predloženo imenovanje. Naručitelj može prihvatiti ili odbiti traženu izmjenu. Naručitelj može u pisanom obliku tražiti izmjenu glavnog nadzornog inženjera. Ponuditelj je dužan postupiti po pisanom traženju naručitelja.
6. ZAJEDNIČKA PONUDA (članak 27. stavak 1. točka 6. Zakona o javnoj nabavi)
Dozvoljena je zajednička ponuda više ponuditelja za cijeli predmet nabave, s tim da svaki ponuditelj načelno konkretizira poslove koje bi pružio, odnosno koji bi dio posla pružio.
Svaki ponuditelj unutar zajedničke ponude mora dostaviti sve dokaze za dokazivanje sposobnosti određene u točci 5. ovih Uputa.
Ponuditelji su u zajedničkoj ponudi dužni predložiti potencijalne voditelje poslova sa stručnom kvalifikacijom i dokazom o posjedovanju potrebnog ovlaštenja.
Neće se zahtijevati određeni formalno-pravni oblik za izvršenje ugovora.
7. CIJENA PREDMETA NABAVE (članak 27. stavak 1. točka 7. Zakona o javnoj nabavi)
Ponuđene cijene u sebi sadrže sve troškove, direktne i indirektne, koje ponuditelj kao davatelj usluga ima u izvršenju ponuđenog posla.
Cijena je nepromjenjiva, na što se ponuditelj mora neosporno i neopozivo obvezati.
8. VALUTA (članak 27. stavak 1. točka 8. Zakona o javnoj nabavi)
Cijena se izražava u kunama i ne smije se vezivati uz tečaj bilo koje druge valute.
9. PLAĆANJE (članak 27. stavak 1. točka 9. Zakona o javnoj nabavi)
Nema predujma, plaćanje prema mjesečnim i okončanoj situaciji.
10. JAMSTVA PONUDITELJA (članak 27. stavak 1. točka 10. Zakona o javnoj nabavi)
Ponuditelj se je dužan neosporno i neopozivo obvezati da će prilikom potpisa ugovora naručitelju predati ovjerenu zadužnicu na 20 %-tni iznos ugovorene cijene, a kao garanciju za pravovremeno i kvalitetno izvršenje ugovora.
11. ROKOVI IZVRŠENJA (članak 27. stavak 1. točka 11. Zakona o javnoj nabavi)
Početak obavljanja nadzora je nakon potpisivanja ugovora, a završetak nakon tehničkog pregleda objekta nad kojim se obavlja nadzor.
12. ROK VALJANOSTI PONUDE (članak 27. stavak 1. točka 12. Zakona o javnoj nabavi)
Ponuditelja ponuda obvezuje 90 dana od roka za predaju ponuda.
13. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE (članak 27. stavak 1. točka 13. Zakona o javnoj nabavi)
Jedini kriterij za odabir je najniža ponuđena cijena sposobnog ponuditelja, čija je ponuda prihvatljiva.
14. JEZIK PONUDE (članak 27. stavak 1. točka 14. Zakona o javnoj nabavi)
Ponuda se podnosi isključivo na hrvatskom jeziku.
15. PODNOŠENJE PONUDE (članak 27. stavak 1. točka 15. Zakona o javnoj nabavi)
Ponude se podnose u pisanom obliku u zatvorenoj omotnici na adresu naručitelja:
Općina Blato, Poglavarstvo 20271 Blato, Trg dr. Franje Tuđmana 4, sa naznakom «nadzor nad izgradnjom školske športske dvorane u Blatu»
Ponude se dostavljaju u tajništvo Općine Blato najkasnije dana 29. svibnja 2007. godine do 10 sati i trideset minuta.
Javno otvaranje ponuda održat će se 29. svibnja 2007. godine u 11 sati.
16. KONTAKT OSOBA NARUČITELJ (članak 27. stavak 1. točka 16. Zakona o javnoj nabavi)
Kontakt osoba naručitelja je Dorotea Žanetić dipl. ing. građ., tel.: 020/851-141 i 851-041, fax: 020/851-241, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Do isteka roka za dostavu ponuda dozvoljena je usmena i pisana komunikacija između ponuditelja i kontakt osobe naručitelja, a nakon isteka roka za dostavu ponuda samo pisana komunikacija sa Stručnim povjerenstvom.
17. IZJAVE PONUDITELJA (članak 27. stavak 1. točka 17. Zakona o javnoj nabavi)
Ponuditelj je uz ponudu i dokumentaciju kojom dokazuje sposobnost (točka 5. ovih Uputa) dužan dostaviti slijedeće neosporne i neopozive izjave:
1. izjavu da je ponuđena cijena nepromjenjiva;
2. izjavu da će prilikom potpisa ugovora naručitelju predati ovjerenu zadužnicu na 20 %-tni iznos ugovorene cijene kao garanciju za pravovremeno i kvalitetno izvršenje ugovora.
18. INAČICE (VARIJANTE) I ALTERNATIVNE PONUDE (članak 27. stavak 1. točka 18. Zakona o javnoj nabavi)
Zabranjene su inačice (varijante) i alternativne ponude.
19. PONUDA (članak 27. stavak 1. točka 19. Zakona o javnoj nabavi)
Ponuda mora sadržavati:
1. originalnu ponudu potpisanu od ovlaštene osobe ponuditelja i ovjerenu pečatom ponuditelja, s tim da sve eventualne ispravke moraju biti čitke i parafirane;
2. svu dokumentaciju navedenu u točci 5. ovih Uputa;
3. sve izjave u točci 17. ovih Uputa.
Svaki ponuditelj može podnijeti samo jednu ponudu.
20. OPĆI UVJETI UGOVORA (članak 27. stavak 1. točka 20. Zakona o javnoj nabavi)
Ugovor će se sklopiti temeljem ovih Uputa, ponudi i odredaba pravomoćnog Zaključka Poglavarstva Općine Blato o odabiru najpovoljnijeg ponuđača, a sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima (NN broj 35/05) i odredbama važećih propisa i pravila struke iz oblasti predmeta nabave.
Ugovor će se sklopiti najkasnije 8 dana od dana konačnosti Zaključka o odabiru najpovoljnijeg ponuđača.
21. ODABIR PONUDE (članak 27. stavak 1. točka 21. Zakona o javnoj nabavi)
Odabir će se izvršiti najkasnije u roku 15 dana od dana utvrđenog za predaju ponuda.
Zaključak o odabiru najpovoljnijeg ponuđača dostavlja se svim ponuditeljima, poštom, preporučeno najkasnije u roku 8 dana od dana odabira.
Naručitelj će na posebni zahtjev ponuditelja dostaviti i ovjerene preslike svih zapisnika sa održanih sjednica Stručnog povjerenstva u svezi sa odabirom.
22. PRIGOVORI (članak 27. stavak 1. točka 22. Zakona o javnoj nabavi)
Svaki ponuditelj nezadovoljan Zaključkom o odabiru ili Zaključkom o poništenju nadmetanja ima pravo na prigovor.
Prigovor se u pismenoj formi, poštom preporučeno mora izjaviti u roku 3 dana od primitka Zaključka o odabiru na adresu naručitelja, a može se u istom roku predati pisarnici naručitelja.
O prigovoru rješava naručitelj po zakonu, Statutu i njegovim općim aktima.
Izjavljeni prigovor zaustavlja sklapanje ugovora o obavljanju nadzora.
23. OSTALI UVJETI (članak 27. stavak 1. točka 23. i članak 32. Zakona o javnoj nabavi)
1. dopune natječajnoj dokumentaciji
Prije isteka krajnjeg roka za podnošenje ponuda, naručitelj iz bilo kog razloga, bilo na vlastitu inicijativu ili kao odgovor, odnosno pojašnjenje koje je zatražio potencijalni ponuditelj, može dopunom modificirati natječajnu dokumentaciju. Svi potencijalni ponuditelji koji su primili natječajnu dokumentaciju bit će pismeno obavješteni o modificiranju natječajne dokumentacije. Ponuditelji su dužni odmah potvrditi naručitelju prijam modificirane natječajne dokumentacije.
Da bi se potencijalnim ponuditeljima dalo vremena da uzmu u obzir modifikaciju natječajne dokumentacije, naručitelj po vlastitom nahođenju može produžiti rok za podnošenje ponuda.
2. zakašnjele ponude
Svaka ponuda koju naručitelj primi nakon proteka roka određenog za primanje ponuda naznačenog u pozivu i ovim Uputama, bit će odbačena i neotvorena vraćena ponuditelju.
3. preinake i povlačenje ponuda
Ponuditelj može preinačiti ili povući ponudu nakon njenog podnošenja, sve pod uvjetom da naručitelj dobije pismenu obavijest o preinaki ili povlačenju prije krajnjeg roka za podnošenje ponuda. Ponuda se preinačuje ili povlači na isti način kako se i sama ponuda dostavlja sukladno ovim Uputama.
4. ocjenjivanje i usporedba ponuda
Naručitelj će ocjeniti i usporediti ponude za koje se je predhodno utvrdilo da su odgovarajuće, sve u smislu ovih Uputa.
5. pravo naručitelja da odbije bilo koju ponudu, te da poništi nadmetanje i odbaci sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora, a da pri tom ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima, niti je obvezan obrazlagati razloge takvog postupanja.
NAČELNIK
Ivo Gavranić,prof.
Svaki ponuditelj nezadovoljan Zaključkom o odabiru ili Zaključkom o poništenju nadmetanja ima pravo na prigovor.
Prigovor se u pismenoj formi, poštom preporučeno mora izjaviti u roku 3 dana od primitka Zaključka o odabiru na adresu naručitelja, a može se u istom roku predati pisarnici naručitelja.
O prigovoru rješava naručitelj po zakonu, Statutu i njegovim općim aktima.
Izjavljeni prigovor zaustavlja sklapanje ugovora o obavljanju nadzora.
23. OSTALI UVJETI (članak 27. stavak 1. točka 23. i članak 32. Zakona o javnoj nabavi)
1. dopune natječajnoj dokumentaciji
Prije isteka krajnjeg roka za podnošenje ponuda, naručitelj iz bilo kog razloga, bilo na vlastitu inicijativu ili kao odgovor, odnosno pojašnjenje koje je zatražio potencijalni ponuditelj, može dopunom modificirati natječajnu dokumentaciju. Svi potencijalni ponuditelji koji su primili natječajnu dokumentaciju bit će pismeno obavješteni o modificiranju natječajne dokumentacije. Ponuditelji su dužni odmah potvrditi naručitelju prijam modificirane natječajne dokumentacije.
Da bi se potencijalnim ponuditeljima dalo vremena da uzmu u obzir modifikaciju natječajne dokumentacije, naručitelj po vlastitom nahođenju može produžiti rok za podnošenje ponuda.
2. zakašnjele ponude
Svaka ponuda koju naručitelj primi nakon proteka roka određenog za primanje ponuda naznačenog u pozivu i ovim Uputama, bit će odbačena i neotvorena vraćena ponuditelju.
3. preinake i povlačenje ponuda
Ponuditelj može preinačiti ili povući ponudu nakon njenog podnošenja, sve pod uvjetom da naručitelj dobije pismenu obavijest o preinaki ili povlačenju prije krajnjeg roka za podnošenje ponuda. Ponuda se preinačuje ili povlači na isti način kako se i sama ponuda dostavlja sukladno ovim Uputama.
4. ocjenjivanje i usporedba ponuda
Naručitelj će ocjeniti i usporediti ponude za koje se je predhodno utvrdilo da su odgovarajuće, sve u smislu ovih Uputa.
5. pravo naručitelja da odbije bilo koju ponudu, te da poništi nadmetanje i odbaci sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora, a da pri tom ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima, niti je obvezan obrazlagati razloge takvog postupanja.
NAČELNIK
Ivo Gavranić,prof.